YOLLARI ÖZLEDİM


MERHABA;

gecenin ilerleyen vaktinden sana yazıyorum dostum. kendimi bu değersiz hissedişim depresyon olabilir mi? evin içinde bile üşüyorum bahanesiyle dolaşmak istemeyen bir anneyle nereye kadar yaşanır?
yalnızlık ayrı konu. geçen gün semt pazarından evine giden orta yaşlı 50 - 60 yaş arası çiftin diyaloğuna kulak misafiri olunca gülümsedim:
"kadın: niye durdun? adam: aşkım, bu poşeti burdan şuraya alalım
kadın:sen nasıl istersen hayatım "
yola beraber çıktığım trans erkeklerin çoğu kimliğini aldı. istesem ben de alırım da alamam. onların işi sevgilisi evi evliliği olmasa bile tek başına yaşıyorlar ve bir hayatları
var. kimlik karmaşası muhakkak oluyor evden çıkmasan bile. mesela bu sabah benim başıma geldi:beyaz eşya servisinden usta ve çırağı geldi. gerekli tamiratı yaptılar ve
g.... hanım şuraya bir imza atar mısınız? annemin eli titriyor ben atarım dedim. sakallarım var, tıraş olmadım hala. öğlen de servis merkezinden arayan kadın görevli sesimden çok da inanmadı g... t olduğuma.
basit sayılan kimlik sorunları bunlar, dolmuşta emekli kartımı - babadan yetim aylığı aldığım için - basıyorum. ses etmiyor şoförler. bebek surat sakin duruş mu etkili bu tavırlarına bilemiyorum.
bilsen şu masada bir trans erkek var.kahvehane köşesinde her günü aynı mı ayrı hikaye mi belirsiz. kesin olan o ki hayatı apayrı roman,sonu ?
"niye yaşıyorum ki?bu dünyada ne işim var benim" soruları beynimin nöronlarını yakarken akşam önce shooter 6. bölüm sonra da sense8 yılbaşı özel bölümlerini izledim. toplamda üç saat unuttum kendimi. ve şimdi de kiralık aşka bakıyorum. gazete sayfaları çıkarcı fesat insanlar çamurlu kamuflajlarla bir aydır yıkanmayan askerlerimizin karda soğukta çatışmaları aa ne güzel kar yağdı yıllar sonra şehre sevinenleri nasıl bir deliliktir bu Allahım? sağdan sağdan geliyor baş ağrım. nereye gittiğimi ya da gideceğimi şaşırdım. nerdeyse bir yıldır kitap okuyamıyorum  kafam almıyor en kısa cevabım bu
ve hatırlamıyorum en son ne zaman ağladığımı. 
içim katı halde bazen duman sis halini görüyorum ama sıvı görünürde yok
Çapraz zamanlı mermi gibi hayatim İzi sürülemez

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Farklı olmanın zorluğu be abicim. Bizim kadar umursamaz olamıyorlar. Elalem ne der düşüncesindeler hep. Hak vermek istemiyorum ama yaşını başını aldıktan sonra da ne kadar değiştirebiliriz ki insanları.

    -Birkaç yazı önceki yorum yapan anonim şahıs

    YanıtlaSil
  3. görünmez olmaya devam edebilirdim. ama ben kendimi gerçekleştirmeyi seçtim,yani farklılığımı ailem dahil kimse umursamadı.valide hala hep bana hep bana diyor,dünyaya kazık çakmak niyetinde anlayacağın.benim hayatım mı yok ki...
    81 oldu ben de 41.
    umarım senin hayaller daha az yorucudur anonim şahıs :)

    YanıtlaSil
  4. İnanır mısın 41 gibi değilsin daha küçük bekliyordum abi seni :) İşin açıkçası çok bir hayalim yok. Kedi dolusu bir ev, yalnız bir hayat (insansız)

    YanıtlaSil
  5. trans erkek arkadaşlar genelde yaşını göstermez,genetik bence.
    ayrıca nihayet kitap okumaya başladım paula hawkes trendeki kız güzel başladı, bana iyi geldi. bir oku istersen. hayalleri biraz daha geniş tutsan sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. mehmet toker abi yasamis olduunz denyimlerden bilgilenmek isteyen biriyim yardimci olursaniz donus yaparsniz sevinirim ...

    YanıtlaSil
  8. selam soner. seninle iletişim kurabileceğim bir adres verirsen neden olmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. snrhzrc@gmail.com adresinden ulasabilirsin mehmet abi ☺

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

hormon - sgk - saçlar

SUSTANON GÜNLÜKLERİ - II -

aralık 2. yıl kutlamaları